שלח פניה
משרד עורכי דין פלילי
עו"ד גיא פלנטר טלפון
הדפסת עמוד זה
  • באוגוסט 2006 נפתחה חקירה פלילית כנגד מנהלת מחלקה בעירית ירושלים, בחשד לעבירה של לקיחת שוחד.
  • סעיף 290 לחוק העונשין, העוסק בעבירה הפלילית של לקיחת שוחד, קובע כי עונשו המירבי של עובד ציבור הלוקח שוחד בעד פעולה הקשורה בתפקידו - מאסר שבע שנים (כלומר מדובר בעבירה פלילית מסוג פשע).
  • החקירה, אשר נוהלה על ידי מפלג הונאה ירושלים במשטרת ישראל, התמקדה בחשד שגורם העובד מול עירית ירושלים העניק לחשודה טובות הנאה אסורות, העולות כדי שוחד.
  • בהתאם להוראות סעיף 60א לחוק סדר הדין הפלילי, שלחה פרקליטות מחוז ירושלים לחשודה הודעה על פיה, חומר החקירה הועבר לפרקליטות והחשודה רשאית, בתוך 30 ימים מיום קבלת ההודעה, לפנות לפרקליטות בבקשה להימנע מהגשת כתב אישום.
  • בספטמבר 2007, כשנה לאחר פתיחת החקירה ובעקבות פניה של עורך דין גיא פלנטר לפרקליטות מחוז ירושלים, החליטה פרקליטות מחוז ירושלים לסגור את התיק בעילה של חוסר ראיות (כלומר שלא נמצאו ראיות מספיקות להעמדתה של החשודה לדין) ובכך תמה הפרשה.

תיק מספר 301/07 פרקליטות מחוז ירושלים.

גיא פלנטר משרד עורכי דין

משפט פלילי | משפט צבאי | דין משמעתי

הדפסת עמוד זה לחץ לצפייה: קובץ מצורף שימוע בפרקליטות | בקשה להימנע מהגשת כתב אישום | סגירת תיק פלילי | עבירות צווארון לבן | לקיחת שוחד | עובדת עיריה בכירה | סעיף 60א חוק סדר הדין הפלילי

משפט פלילי | משפט צבאי | דין משמעתי